RUUD DE VREEDE

Bedrijfsleider Industrie

"Als er een woord is dat 2014 voor mij goed samenvat  is het wel ‘dynamisch’. Naast het werken aan uitbreiding van werk, voornamelijk met groepen op locatie bij de klant (Werken op Locatie), hebben we veel aandacht besteed aan de verandering van onze organisatie.

De nieuwe dynamiek van onze organisatie vraagt ook van onze leiding dat we met andere ogen naar werk, doelgroepen en begeleiding kijken. In de praktijk werken we ook al op een nieuwe manier.  Niet alleen zakelijk, waarin we steeds meer volgens Lean six sigma werken, maar vooral ook in de samensmelting van diverse doelgroepen.

Een mooi voorbeeld hiervan is het werk dat we doen voor een grote supermarktketen. Samen met mensen vanuit de voormalige WWB pakken we honderdduizenden boodschappenpakketten in.

Er zijn nog zoveel voorbeelden te noemen van de dynamiek in 2014 waaronder de verdere ketensamenwerking maar dat vertel ik u liever graag nog eens persoonlijk!"