
Een werkleider die glimt van trots, gemotiveerde medewerkers in een soepel team en buitengewoon tevreden klanten. Het Flying Team van WVS-groep maakt letterlijk een vliegende start.
Vanochtend had WVS-werkleider Arold van der Muuren één van de medewerkers van het Flying Team aan de telefoon. Deze medewerker voelde zich niet lekker maar ziekmelden zat er niet in. Het project bij Vos Logistics moest nu eenmaal tot een goed einde komen. “Zo staan deze mensen er in. Het werk is fysiek zwaar. Toch klagen ze niet; ze vinden het veel te leuk. Ze zijn gemotiveerd en multifunctioneel inzetbaar. Dat is toch fantàstisch?”
Snel groeiend team
Het Flying Team van WVS-groep voert sinds kort allerlei VAL-werkzaamheden uit op locatie. De korte lijnen en het wegnemen van een logistieke en administratieve rompslomp voor de klant blijkt een schot in de roos te zijn. Binnen de kortste keren was er al de noodzaak om nieuwe teams in het leven te roepen. Voor de medewerkers van het team is de variatie aantrekkelijk. Afwisselend werk op verschillende locaties. Ze merken het als de klant tevreden is; voelen zich gewaardeerd. Dat geeft het Flying Team vleugels!
De kracht van het Flying Team
John Kijzers werkt al ruim 25 jaar bij de WVS-groep en maakt sinds een half jaar deel uit van het Flying Team. Met veel plezier. “We zijn als team goed op elkaar ingespeeld en àls er wel eens problemen zijn, zitten die nooit lang in de lucht”. Hij heeft inmiddels geleerd om problemen uit te praten. “Ik hoef écht niet precies te weten wat iedereen mankeert . Maar soms is het makkelijker om het wel te weten; dan hou je rekening met die persoon”.
Eerlijkheid
Hij is zich bewust van het feit dat het team op locatie werkt. “Rustig blijven is heel belangrijk in het Flying Team. En je moet weten waar je over praat. Maar het allerbelangrijkst is eerlijkheid, de klant moet vertrouwen hebben in het team”.
Frans Bauer
Hij ziet daarbij wel overeenkomsten met zijn passie. John is zanger. Hij zingt Nederlandstalige liedjes en wordt door het hele land gevraagd om op te treden. “Ik zing veel Frans Bauer en Grad Damen. Dat de klant tevreden is staat op nummer 1. Niet alleen als ik zing. Ook als ik werk in het Flying Team”.
Complete service
Dat die klant tevreden is, is een feit. Miranda Rosmolen, customer service manager bij Vos Logistics is erg blij met het werk dat het Flying Team verzet. Ze vindt het bijzonder dat zij als opdrachtgever geen omkijken heeft naar het hele werkproces. “Wij hoeven alleen maar te laten weten om welke VAL-werkzaamheden het gaat en de WVS-groep gaat voor ons aan de slag. Zij maken een inschatting van wat nodig is aan materialen en mensen en denken mee in de uitvoering van het project. Zo staat er op dit moment een rollerbaan op pallets op onze locatie. Daaraan werkt een uitstekend team. Alles wordt voor ons tot in de puntjes geregeld”.