Jaarverslag 2020: #overwinnen

Wie het jaartal 2020 ziet of hoort, zal al snel aan de wereldwijde coronapandemie denken. Iedereen kijkt er natuurlijk op zijn of haar eigen manier op terug, want de gevolgen zijn ingrijpend. Het jaarverslag van 2020 gaat echter bewust niet over de coronacrisis, maar wel over een thema dat in iedere crisis naar voren komt: overwinnen.

Omdat verhalen van echte mensen in onze ogen veel meer vertellen over een sociale organisatie dan enkel koude cijfers, hebben we ter verdieping op het jaarverslag dit keer een bijzondere video over acht mensen gemaakt. Deze mensen zijn op de een of andere manier aan ons verbonden en knokten zichzelf op hun eigen manier naar een persoonlijke overwinning.Je bekijkt de #overwinnen video op onze jaarverslagpagina. In de verhalen die bij de video horen, lees je meer over de hoofdrolspelers uit de video.

Hebben we dan helemaal geen cijfers dit jaar? Natuurlijk wel. We hebben ook alle cijfers en resultaten weer voor je op een rij gezet. Veel kijk- en leesplezier gewenst!